fbq('track', 'ViewContent');

Salg, ledelse og markedsføring

Salg, ledelse og markedsføring hos
Gokstad Akademiet

Studieinformasjon

Trives du med kunder og salg  - motiveres du av å skape resultater?

 

Dette er utdanningen for deg som ønsker å  skape gode salgsresultater og relasjoner for bedriften. Du lærer hvordan du selger produkter og tjenester til ulike kundegrupper ved hjelp av forskjellige teknikker og ulike kommunikasjonsmodeller.

 

Studiet salg, ledelse og markedsføring gir deg en praktisk utdanning som gjør at du kan jobbe med salg i mange ulike bransjer.

 

Du lærer om salg til både forbruker- og bedriftsmarkedet, og om ulike salgs- og markedsføringsstrategier.

 

Du lærer hvordan du skal selge produkter og tjenester til ulike kundegrupper, med gode teknikker og kommunikasjon. I tillegg får du kunnskap om salg på nett via ulike digitale kanaler.

 

I dette studiet vil du bl. a. annet lære om:

  • Forbruker og forbrukeradferd

  • Salgsarbeid

  • Kundeledelse (Key Account Management)

  • Innholdsmarkedsføring

  • Motivasjon og ledelse

  • Økonomi og lønnsomhet

Studiestart:

1. september 2020

Studiested:

Framnæsveien 7, 3222 Sandefjord

Søknadsfrist:

Løpende opptak. Søknadene behandles i den rekkefølgen de kommer inn.

Varighet:

2 år (4 semestre)

Pris:

De 80 første studentene slipper å betale studieavgift.

Godkjenninger:

Lån og stipend i Lånekassen. Studiet er NOKUT godkjent.

Opptakskrav:

Generell studiekompetanse. Det kan også søkes på grunnlag av realkompetanse.

Les mer under opptakskrav.

Grad:

Høyere fagskolegrad

Studiepoeng:

120

Vi har nesten 3 000 selgere som jobber for Jotun over hele verden og vi ser klare fordeler med å finne kvalifiserte søkere med bakgrunn fra salgs- og kundeledelse studiet ved Gokstad Akademiet.

- Morten Fon, President og CEO for Jotun 

Studiemodell

Studiet er lagt opp svært praktisk. Du jobber med emnene slik du vil gjøre det i en jobbsituasjon. Det vil være derfor praktiske oppgaver, øvelser og cases underveis. Studiet har følgende emner:

 

 1. år

  • Salg og markedsføringens rolle i samfunnet

  • Markedsføringsstrategier

  • Forbruker- og kundeadferd

  • Økonomi og lønnsomhetsanalyse

  • Salgsarbeid

  • Kundeledelse (Key Account Management)

 

 2. år

  • Utforming og oppfølging av tilbud

  • Motivasjon og ledelse

  • Inbound marketing

  • Kultur og etikk

  • Jus i salgsarbeidet

 

Annet:

  • Facebook

Lik oss på Facebook!

© 2019 by Gokstad Akademiet.