fbq('track', 'ViewContent');
 

Salg, ledelse og markedsføring

Salg, ledelse og markedsføring hos
Gokstad Akademiet

Studieinformasjon

Trives du med kunder og salg? Motiveres du av å skape resultater og få gode tilbakemeldinger?

 

Dette studiet gir deg kunnskap om hvordan du kan bli en god selger, og jobbe med å skape gode resultater for bedriften. Du lærer hvordan du selger produkter og tjenester til ulike kundegrupper, med gode teknikker og kommunikasjon.

 

Studiet salg, ledelse og markedsføring gir deg en praktisk utdanning som gjør at du kan jobbe med salg i mange ulike bransjer.

 

Du lærer om salg til både forbruker- og bedriftsmarkedet, og om ulike salgs- og markedsføringsstrategier.

 

Du lærer hvordan du skal selge produkter og tjenester til ulike kundegrupper, med gode teknikker og kommunikasjon. I tillegg får du kunnskap om salg på nett via ulike digitale kanaler.

 

I dette studiet vil du blant annet lære om:

  • Forbruker og kundeadferd

  • Salgsarbeid

  • Kundeledelse (Key Account Management)

  • Innholdsmarkedsføring

  • Motivasjon og ledelse

  • Økonomi og lønnsomhet

Studiestart:

30. august 2021

Studiested:

Framnesveien 7, 3222 Sandefjord

Søknadsfrist:

Løpende opptak. Søknadene behandles i den rekkefølgen de kommer inn.

Varighet:

2 år (4 semestre)

Pris:

Kr 48.000,- pr. semester.

Godkjenninger:

Lån og stipend i Lånekassen. Studiet er NOKUT godkjent.

Opptakskrav:

Generell studiekompetanse. Det kan også søkes på grunnlag av realkompetanse.

Les mer under opptakskrav.

Grad:

Høyere yrkesfaglig utdanning

Studiepoeng:

120

Studier Sandefjord - Gokstad Akademiet

Vi har nesten 3 000 selgere som jobber for Jotun over hele verden og vi ser klare fordeler med å finne kvalifiserte søkere med bakgrunn fra salg, ledelse og markedsføring-studiet ved Gokstad Akademiet.

- Morten Fon, President & CEO for Jotun 

Studiemodell

Studiet er lagt opp svært praktisk. Du jobber med emnene slik du vil gjøre det i en jobbsituasjon. Det vil være derfor praktiske oppgaver, øvelser og cases underveis. Studiet har følgende emner:

 

 1. år

  • Salg og markedsføringens rolle i samfunnet

  • Markedsføringsstrategier

  • Forbruker- og kundeadferd

  • Økonomi og lønnsomhetsanalyse

  • Salgsarbeid

 

 2. år

  • Kundeledelse (Key Account Management)

  • Utforming og oppfølging av tilbud

  • Motivasjon og ledelse

  • Inbound marketing

  • Kultur og etikk

  • Jus i salgsarbeidet