Kurs 8 - Salg og markedsføring
Dette er et kurs for de som ønsker å forstå hvordan forbrukere og kunder tenker i forhold til valg av varer og tjenester. Deltakerne lærer om forbrukernes atferd ved kjøp og bruk av varer og tjenester. Hvorfor har noen produkter appell i markedet og andre ikke. Forbrukernes kjøpsatferd sier oss hva som ligger bak et kjøp. Denne kunnskapen er viktig for å tilpasse butikken/bedriften slik at dette harmoniserer med kundenes atferd og vurderinger.
Innhold -temaer
• Kunnskap om salg – behovsanalyser – salgsmodeller
• Produkt/løsning/innsikt/
• Salg og markedsføring i digitale flater
• Salgsteknikker og metoder
• Salg og markedsføring i en helhetlig sammenheng
Kurset har 3 innleveringer, og deltakerne må kjøpe lærebok.
Kurset har plass til 15 deltakere
Start: Kursene kan påbegynnes 31.8 og må gjennomføres innen 1. november.
NB! Alle kursene er nå fulltegnet og det er ikke lenger å mulig å melde seg på.