Kurs 7 - Key Account Management
Kurset henvender seg til de som jobber med å bygge og vedlikeholde kunderelasjoner. Deltakerne lærer hvordan de kan arbeide med dialog- og relasjonsmarkedsføring, lojalitetsbygging og kundeoppfølgingssystemer til effektiv bruk av salgsverktøy. De får kunnskap om ulike salgsverktøy og Key Account Management (kundeledelse), gjennom informasjonsinnhenting om den digitale utviklingen, trender, psykologi og metoder.
Innhold -temaer
• Utvikling av kunden, posisjonering – bygge relasjoner
• Videre utvikling av kunden – kundeteam
• Bruk av CRM systemer
• Systematikk, planlegging og prosesser
Kurset har 3 innleveringer, og deltakerne må kjøpe lærebok.
Kurset har plass til 15 deltakere
Start: Kursene kan påbegynnes 31.8 og må gjennomføres innen 1. november.
NB! Alle kursene er nå fulltegnet og det er ikke lenger å mulig å melde seg på.