Kurs 7 - Key Account Management

Kurset henvender seg til de som jobber med å bygge og vedlikeholde kunderelasjoner. Deltakerne lærer hvordan de kan arbeide med dialog- og relasjonsmarkedsføring, lojalitetsbygging og kundeoppfølgingssystemer til effektiv bruk av salgsverktøy. De får kunnskap om ulike salgsverktøy og Key Account Management (kundeledelse), gjennom informasjonsinnhenting om den digitale utviklingen, trender, psykologi og metoder.

Innhold -temaer
•    Utvikling av kunden, posisjonering – bygge relasjoner
•    Videre utvikling av kunden – kundeteam
•    Bruk av CRM systemer
•    Systematikk, planlegging og prosesser

Kurset har 3 innleveringer, og deltakerne må kjøpe lærebok.

Kurset har plass til 15 deltakere

Start: Kursene kan påbegynnes 31.8 og må gjennomføres innen 1. november.

NB! Alle kursene er nå fulltegnet og det er ikke lenger å mulig å melde seg på.

  • Facebook

Lik oss på Facebook!

© 2019 Gokstad Akademiet.